Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Bęc - Ewelina Zielińska
Królewskie Wzgórze 22/15

80-283 Gdańsk

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Bęc - Ewelina Zielińska
Królewskie Wzgórze 22/15

80-283 Gdańsk

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Sczegółowe informacje odnajdziecie Państwo w regulaminie sklepu.

baner

Zerknij na to!
Opaska Choco
Opaska Choco
39,00 zł
Trawa Len
Trawa Len
22,00 zł
Muszka Sztruks bordo
Muszka Sztruks bordo
24,00 zł
szt.

opaskigumkikosmetyczkina uszkachustykokardyspinkimamusiowezestawyOutlet

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl